vrijdag 25 april 2014

Petunia 2


3 opmerkingen:

  1. Hola Chica,

    Long time no see, ja ik weet het ik moet over de knie want het ligt aan mij dat ik niet vaker bij je langs fiets.
    Maar ik heb je weer gevonden en nu ook gelinkt dus het zou goed moeten komen.

    Wat een heerlijke foto plaats je hier.
    Ik vind met name de belichting van grote klasse.
    Je kan zien dat er veel licht was op het moment maar er is geen overbelichting.
    Kleuren heel erg naturel (daar hou ik van)
    En een heel helder en schoon beeld.
    Ik zie dat je deze weer met de Pentax K5 heb geschoten in combinatie met je glaswerk en echte killer.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ivo
    wat een mooie petunia's heb je gemaakt
    Ook de serie hieronder
    Maak je de laatste tijd weinig foto's omdat deze van April zijn
    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey grote vriend waar blijft je nieuwe werk?
    Ik mis je updates, of heb je een nieuw blog waar je stiekem je mooiste werk plaats? :-)
    See u later.
    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen